10 sierpnia 2017

Look of the Day - stylizacja z bandaną


  Bandamki pokochałam około rok temu. Od tamtej pory noszę je bardzo często. Pasują do eleganckich stylizacji, a także do tych bardziej codziennych. Do niedawna w posiadaniu miałam tylko czerwoną, jednak ostatnio zaopatrzyłam się także w czarną, granatową oraz białą. Czy to uzależnienie? Sami musicie stwierdzić. Wprowadzają do stylizacji coś nowego, dzięki czemu nawet najprostsze zestawienie nie jest nudne. Stylizacja, którą Wam dzisiaj prezentuje przywodzi mi na myśl paryski styl. Obrabiając zdjęcia starałam się utrzymać je w klimacie retro. Nadal uczę się obróbki i wiem, że nie wychodzi mi to jeszcze perfekcyjnie, ale moim zdaniem jest coraz lepiej. Na samym końcu wpisu zamieściłam także inspiracje zaczerpnięte z pinteresta. 





jeans - Second Hand
jumper - Second Hand
jacket - no name
bandana - New Yorker
ballerinas - Reserced
purse - C&A
hat - Cropp



INSPIRACJE:


11 komentarzy:

  1. Naprawdę bardzo fajnie się to prezentuje
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  2. Kraków ma w sobie pewną magię - im częściej tam jesteś, tym szybciej tam wracasz. Uwielbiam to miasto! Bez mrugnięcia okiem mogę nazwać je "polskim Paryżem".

    Pozdrawiam! xoxo

    https://simplysimplesimpleness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ślicznie wyglądasz! Katana jest przepiękna.
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Super nastrojowe zdjęcia, jest w nich coś ujmującego :)

    https://catchingoceanwaves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ta stylizacja :) Uwielbiam kapelusze :)
    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju ta stylizacja jest cudowna!

    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda kapitalnie, nadaje klimatu :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bandanka wygląda świetnie, a cała stylizacja bardzo w moim stylu. Piękne, klimatyczne zdjęcia :)
    Obserwuję, również na Fb i instagramie i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję :)