6 lipca 2017

Photos took by me


   Dzisiaj kolejna porcja zdjęć robionych przeze mnie. Szczerze mówiąc, nie rozwinęłam się dużo od ostatniego tego typu wpisu, jednak nie było tyle czasu żeby ćwiczyć, a aparat, którego używam jest pożyczany, więc nie zawsze mam do niego pełen dostęp. Jednak postanowiłam się nie poddawać i w miarę możliwości wykorzystywać część wolnego czasu właśnie na fotografię. Do zdjęć po raz kolejny pozowała mi moja przyjaciółka, a samą sesję zrobiłyśmy w okolicach Zamku Książ. 








3 komentarze:

  1. Trzymam kciuki za dalszy rozwój ;)
    Gdyby to jakoś pomogło - już wkrótce zaczynam serię wpisów typu "prosta sprawa, a znacznie poprawia zdjęcia" czyli serię poradników dla samouków. Póki co na zachętę mogę zaoferować pierwsze tutoriale z darmowymi presetami ;)
    http://eobrazy.cal24.pl

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję :)