9 listopada 2017

Idealne seriale na jesień

   Dzisiaj przychodzę do Was z zestawieniem moich ulubionych seriali na jesienną chandrę. Oczywiście nie wymieniłam wszystkich pozycji jakie oglądam, tylko te, które wydają mi się najciekawsze i mogę zainteresować wielu z Was. 



1. Stranger Things

Jest to jeden z najpopularniejszych seriali jakie wypuścił Netflix. Nie było odcinka, który wydawał mi się nudny. Serial opowiada o czwórce przyjaciół, którzy muszą zmierzyć się z potworami nie z tego świata. Pomaga im w tym "Jedenastka", czyli dziewczynka po wielu przejściach, obdarzona wyjątkową mocą. Brzmi ciekawie? Koniecznie musicie to obejrzeć. Podoba mi się to, że całość utrzymana jest w klimacie lat 80. Właśnie kończę drugi sezon i mam ochotę na więcej!


1. Riverdale

Jeden z moich ulubionych seriali. Cały czas trzyma w napięciu, a każdy bohater jest wyjątkowy. Niedawno został wypuszczony sezon 2, który moim zdaniem jest jeszcze lepszy od pierwszego, chociaż ciężko w to uwierzyć. W małym miasteczku dochodzi do morderstwa, a grupa nastolatków postanawia rozwikłać tę zagadkę. Prawda okazuje się przerażająca! 
Koniecznie dajcie znać, jaką postać lubicie najbardziej. Ja osobiście uwielbiam Cheryl!


3. Sherlock

Jeżeli lubicie zagadki i jesteście fanami Sherlocka Holmesa musicie obejrzeć ten serial.
Szczególnie spodobało mi się, że jest on utrzymany w dzisiejszych czasach. Bennedict genialnie wypadł w tej roli!. Co tu dużo mówić, serial naprawdę wciąga i chce się więcej!



4. Gra o tron

Czy jest ktoś, kto nie słyszał o tym serialu? Sama niedawno go skończyłam i mimo, że pierwszy sezon nie zachwyca, w reszcie jestem zakochana! Ostrzegam, że jest tu dużo przemocy i śmierci, jednak nie warto się zrażać. Jest to serial, w którym dzieje się naprawdę wiele. Nie mogę doczekać się sezonu 8!
Tutaj też dajcie znać kogo lubicie najbardziej. :D


5. Kochane kłopoty

Serial typowo dla dziewczyn. Problemy miłosne, śmieszne sytuacje, babskie pogaduchy. Idealny na luźny wieczór z kubkiem gorącej czekolady. Opowiada o bardzo związanych ze sobą dwóch kobietach, mianowicie matce i córce (Lorelai i Rory).  Zaczęłąm oglądać go z nudów i jestem już na 4 sezonie. 


6. Lucyfer

"Lucyfera" Zaczęłam oglądać niedawno z polecenia koleżanek. Już po pierwszym odcinku byłam nim zauroczona, szczególnie, że główny aktor jest niczego sobie. :P
Opowiada o diable, który postanowił zrobić sobie urlop i razem z policją rozwiązywać zagadki. Może brzmi dziwnie, ale gorąco polecam! :)

4 komentarze:

  1. Za Riverdale miałam się ochotę wziąć :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie dzis zaczęłam oglądać riverdale!
    Pozdrawiam
    www.mybloggingtravel.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytawszy tytuł posta już z automatu wiedziałem że będzie stranger think. Wszyscy to oglądają, a ja jeszcze nie potrafię się do tego przekonać- chociaż wiem że zapewne warto

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję :)